Redan tisdag !

Godkväll , idag har de varit en BRA dag .. Började dagen med att stress fixa mig till skolan som i vanlig ordning sedan var de skola slutade rätt tidigt knatade hem sedan var det direkt till sjukhuset efter som jag hade tid där då kl 1 .. En vanlig rutin koll ''gyn undersökning'' allting såg bra ut inga rester kvar heller från aborten osvosv. Skönt skönt , sedan hoppade jag av i stan gick på stan med emma & åt på sub&co gottans.. Sedan hittade jag mig äntligen en höst jacka gått och frusit i min skin jacka medans min syster beslag tagit min andra höst jacka jag hade.. Den var faktiskt jätte skön och fin jackan , hittade ingeting annat sedan kom daniel in till stan knata med han och emma ett tag sen slutade de med att han satt och gadda sig & nu är jag hemma och ska strax knata till satiol märkte just att jag har 1 cigarett kvar..

haha , som vanligt någonting ..

Nu blir de att knata iväg till statiol sedan tanka en film & vänta på att daniel ska komma , är sjukt puss sjuk !

Puss&kram !



jag och frida för någon helg sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0