Torsdag

Torsdag snart helg ! Skönt som bara den , idag fick vi sluta klockan 1 istället för halv 4 mycket omtyckt! Inte så mycket att göra de hära sista veckorna i skolan förutom alla mina jäkla rester jag har kvar hoff , jaja man får väll se de positivia att man klara skolan när man pluggar. Har knappt pluggat hemma detta år och de är först nu jag börjar göra det lite sent tänkt.. Nu ska jag nog dra en liten vila i soffan de lockar ! Jag är så fruktansärt jäkla trötttt , även fast jag sov som en prinsessa i natt haha ;). Ja nu ska jag & bettan hoppa i soffan och vila en stund , senare blir det nog hänga gäng med frida får se får se ..

Puss&kram
;)





Min lillbebbe som börjar bli så stor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0