Onsdag..

Beyonces nya låt , vad tycker ni? Kanske blir bättre efter man hört den några gånger ? Ska strax hoppa i duschen jag har sovit som en gris , jag vet inte rikigt var all min engeri försvinner igentligen ?  skolan som håller på att bryta ner mig kanske.. Haha nä hoff den vill jag inte tänka på nu iallfall jag har så fruktansvärt mycket rester/omprov.. Jaja , ska kolla om de nya the hills avsnittet har kommit då blir det att ligga och glo de och bara ta det allmänt lungt !

The hills avsnitten ser ni på mtv.com eller mtv.se

Puss&kram
;)


Beyonce - why dont you love me  ?





Nyvaken & kladdigt smink

Sliten som en häst , nu ska jag fixa till mig och se vad jag orkar med en slö kväll som denna ?
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0