Lördag!

Hoff , hej sorry för den dåliga uppdateringen jag har inte haft tid eller lust att blogga men nu kommer det ett inlägg och jag lovar att bli bättre ! Idag kom mamma och hämta upp mig tidigt så for vi och köpte melon & kiwi och lagde oss ute på uppfarten och solade ja kanske en sådär 3-4 timmar så nu börjar jag nog snart likna en peppar kaka , skämtosido. Mamma ville ta lite bilder på mig och ska strax lägga upp fulingarna haha , härligt med lite sommrliga bekini bilder ! Nu ska jag gå ner och färga ögonbrynen & färga håret svart som vanligt då ! Ikväll blir de nog att fara till piteå och jag har laddat upp med go cider , de kommer bli kanon!

Bliderna gick inte in men jag lägger upp dom på facebook och lägger in dom här på bloggen senare  

Puss&kram !!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0