SOMMAR LOV !

Godkväll , vaknade för ett tag sen. Idag har man fått sommar lov vilket känns toppen och ikväll blir det bara att ta det lungt så många tankar vimlar just nu.. Imorgon blir det upp tidigt för att fixa johanna inför sin skolavslutningn , lill bruttan går ju ut 9an ! Éfter skolan följde jag med emma på stan handlade mig även ett linne i corall rosa och sedan gick jag och emma & åt på mat&prat mycket gott! Kommer sakna amanda som ska flytta tillbaka till skelefteå , men vi ses ju på sommar jobbet det är kafte fyren som gäller i sommar där är vi ! Hoff , nu ska jag strax hoppa i ett par varmare kläder och gå ner med betty som nyss hävde ner en stor glas prynad som jag inte idats plockat upp än..

puss&kram !





Bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0