Måndag

Godkväll , har just kommit hem har varit ute och övningskört och varit ute på djurmagazinet och handlat godis&mat&leksaker till betty , hon tycker de är jätte kul att få vara där bara springa runt kolla på fiskarna osv hittade bland annat en skit snygg dö skalle kofta åt henne som dock satt lite för litet ! Ska tillbaka och kolla fler storlekar någon dag då man har mer tid.. Hoff så jag är tröttt , jag har inte gjort många knop idag förutom som sagt att sovit bort hela dagen , övningskört handlat åt bettan och nu sitter jag hemma igen får se ikväll kanske de blir ett natt bad ska sända iväg ett mess åt emma och kolla då hon slutar.. Nu ska jag ta mig en rök och slappa gärnet håller på att sommna sittandes varför är jag så jäkla trött !?!..


Puss&kraam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0