Lovisa är tillbaka !

Hej svennar !

Jag kom hem i tisdags och uppdaterar inte för idag ursäkta mig , jag har inte orkat jag har inte haft tid jag har packat upp väskan städat upp efter mig efter jag ätit sminkat mig allt , nu har jag ingen som gör det åt mig . Att bo hemma själv är jobbigt när man behöver göra allting själv tur att jag har klöv emma här dock ! Vi sover i en stor dubbelsäng igår kväll då vi skulle sova så hade emma sommnat gott och började snarka , och betty satte sig upp i sängen och kollade i tomma intet jag blev rätt och stoppade handen för hennes synfällt och hon började skälla och springa ut ur rummet , jag blev rädd hoppa under täcket och väkte emma , hon knorra lite och vände sig om och där låg jag vaken alldeles själv under täcket och smsade till strömmen tog slut.. haha , hoff så jag var rädd ! Jaja , ska börja hoppa i duschen på en liten stund frida kommer på ett tag emma sitter i soffan och pluggar som den nörd hon är . Jag kände mig försjuk för skolan idag , jag orkar helt enkelt inte då sitter jag hälldre hemma och hostar upp mina lungor som jag nog snart kommer göra..

Här får ni lite bilder från turkiet !



















Mer bilder från ni kolla på min facebook Lovisa silfwerplatz


Puss&kram !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0