Dagvild

Haha vilket knask med blogg uppdateringen för mig , sommar lovet har varit bra till en börjar nu är den mest seg och man längtar till rutinerna . Idag har jag bara tagit de lungt var förbi sjukan vid 10 tiden tog bland annat stick i fringret som jag svor lite åt med annars gick det bra ! Sedan for jag hem gjorde mig i orndning sen kom frida och vi knatade in till stan och tog en runda i de fina vädet .. Senare badade jag och angelica med hundarna på stranden här nere , sedan däckade jag på soffan helt slut . Jaja nu ska jag göra mig läppinpackning och borsta gaddarna osv sendan kolla någon film .

Puss&kram ;)



Jag hamnde lite fel på midsommarn ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0