Söndags mys!

God kväll ! Sitter här och har nyss snackat med fridis , som ska ta halvbussen in till stan då ska vi kööpa godis och hyra film tror jag . Vi får se annars hittar vi väll på något annat sattyg. Iallfall jag är spy less på skit snack & patetiska människor. Vad får man ut av skit snack ?  Ingeting , sen att människor har svårt att skilja på skit snack & vad man tycker.. Haha , well well nog om det inte tänker jag de låta förstöra min söndag ! I fredags vart det att dricka , började först hos fredrik sedan åkte vi ut med töre borna , vilka härliga typer . Hade faktiskt jätte kul . Lägger upp några bilder haha dom flästa såg förjäkliga ut men någon lägger jag upp iallfall. Igår lördag gjorde jag ingeinting jag var seg och trött och mådde illa.. Hoff undra varför ? Sen kom mysso och såg lite tv sedan sommna vi. Jaja , nu ska jag läggga upp snygg bilderna sen i fredags hahah ;)








Jag ville inte vara med. finns det hjärte rum finns det stjärterum


Puss&kram ! -v-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0