It's on bitch

Namn: Lovisa maria silfwerplatz

Kallas för: Lovisa , lollotrollohollo , lollo , lollan  haha ;)

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Tatueringar: Nej inte ännu

Längd: Endast 1,52 kort , hehe

Skostorlek: 35-36

Hårfärg: Real; Svart/mörkmörkbrun

Fräknar: Fult , får det när jag solar..

Önskar du att du bodde någon annanstans? In LA

Tycker du att du är attraktiv? Kan jag ju inte avgöra själv , haha !

Dricker du? Alkohol eller? Joda

Röker du? Yesss

Vilket schampo använder du? Kan kolla

Vilken parfym använder du? Midnight tror jag den hette?

Vad är du rädd för? Sigenare & spindlar ..

Gillar du att tvätta? Har aldrig prövat !

Senaste personen du ringde? Hmm , julia?

Personen som ringde dig? frida

TV-program du såg? The hills


Favorit:

Låt: Cat deluna - unstoppeble

Sak att göra: Sssova , umgås med vänner , shopppa , ofc ha kul !

Dryck: cola

Kläder: snygga glittriga linnen

Film: Aouu , the children ..?


Har du någonsin…

Blivit arresterad? Hm , nej snel flickaaa


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Pga killar? Jadå

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken iallfall ?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha , en gång minst tror jag


Senaste…

Boken du läste? twiligt

Personen du fick e-mail av? aou , inte vet jag orkar inte kolla mina överflöda 299 mail..

Personen du fick brev av? Minns inte

Personen du fick sms av? Av en snygging ;)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I förrgår , igår åt jag och frida tillsammans ;)

Saken du köpte? Snyggt linnne!

Vad har du gjort idag? Skolan , varit med julia & kommit hem för ett tag sen .

Brukar du svära mycket? Tillräckligt...

När stiger du upp på morgonen? kvart i sju tror jag

Vad har du på dig? Jeans leggins & en grå vanlig tröjja med knappar i u ringningen

Är du glad nu? Trött & irriterad

Vad dansar du till? Allt som är bra

Stockholm är… ? stressigt , snobbigt , inget för mig ! En shopping dag där är inget fel men hade inte kunnat tänka mig att bo där..

Göteborg är… ? Fint ! :)

Land du vill besöka? Där det är varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0