Godkväll

Torsdag jag har varit ledig idag , hoff så skönt ! Dagen börja med att jag låg i soffan och blev ingen promenad. Sedan fixade jag mig lite och jag och amanda klöva in till stan sen gick vi och sola med julia. Skönt som sagt man kan aldrig sola för mycke , brun har jag då blivit. Hoff , sen sommnade jag vid 17:00 tiden och vaknde vid 8 tiden någon gång , värst vad jag har börjat känna mig trött..? Iallfall ikväll blir det bara att ta de lungt. Imorgon är det fredag och då blir de nog att ta de lungt och partayya på lördag. Lekte lite med kameran , men fan som sagt ser ryss ut utan smink.. Jaja nu ska jag nog kolla nått the hills avsnitt åh längtar till de börjar igen !

Puss&kram





Kände mig för söt.. hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0