Torsdag/fredag

Goddag !

Vaknade upp på adams soffa breve två män , steg upp kim kom och hämta oss sen blev de att fara och bakis äta på JV grillen haha. Och nu sitter jag här ! Igår kväll var det trevligt jag och frida började hos mig och fixa oss osv sen for vi till adam och blev kvar där hela kvällen , vi hade det trevlans partyt dog väll ut där vid 6 tiden på morgonen efter det så small vi alla tre på soffan ! Hahah jag menar vadå ? Jaja ikväll blir de nog kanske lungt känner mig faken lite seeg , men som sagt man vet aldrig vi ser ju vad som händer och sker ! hehe ,Puss&kram nu ska jag lägga mig som en säl framför tv och slöa ett tag sen in i duschen och fixa mig sedan till svarte stan en sväng ! ;)

whooho , jag och frida blev överlyckliga igår då vi fick våra lackbrallor i xs som vi sökt ett bra tag , lollo-galon kallas jag nu !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0