Torsdag

Godkväll , idag har jag sovit för länge klockan 2 vaknade jag.. Hoff iallfall trevligt sällskap hehe.. Sedan for jag hem och åt gjorde mig klar sedan åkte jag petter linnea martin & emma och bowla , jag faila totalt ibörjan gick det jätte bra men de slutade med endast 36 poäng till mig suck! Sedan for jag och emma hem till mig och tog de lungt petade lite grann på emmas nya fabioulsa rosa telefon ! Super söt , tänkte köpa den men då valde jag min tutch pärla som jag ångrade lite grann nu såhär i efter hand men jag menar vadå .. Haha , nu ska jag bara ta de lugnt blir en tidigt kväll imorgon ska vi på stan och ta oss en chai latte , gottans ! Puss&kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0