Monday night ;-*

Dålig uppdatering sorry , men som sagt råkade he ihjäl min bärbara dator.. Suckkk , iallfall kom frida och emma förbi hit vi skulle gå ner på isen och grilla , till en stor besvikelse då vi kom fram så hade dom tagit bort grillsakerna suck , sedan blev det nagelacks målning och film. Efter en stund for dom båda och pappa hade lovat iväg oss till farmor ett tag var där en sväng mötte upp emma och vi gick och soolade i 20 minuter skönt men jäkla varmt , och jag fick höra min man boy i solariumet och kunde knappast ligga still , grr för den pojken. Nu är klockan mycket emma och jag hade planerat att gå på stan imorgon en sväng och ta oss en chi latte , nu är klockan mycke och jag ska inte sova allt för länge imorgon , så godnatt puss&kram ! ;-*



// Lovisa silfwerplatz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0