Måndag

Hoff , goddag . vaknade på världens pisshumör imorse och efter skolan var det bara att börja damsuga upp allt glassplitter som gick sönder i mitt rum haha. Iallfall efter de hämtade mamma upp mig vi for och kollade kläder osv hittade ingenting speciellt köpte två baslinnen ett vitt & ett grått och mitt favvoläppglans som jag lyckats tappa bort. Ikväll blir det nog bara lungt och försöka att komma i säng tidigare igår natt sommnade jag inte förens vid 4-5 på morgonen. suck tur att jag hade sov morgon. Hoff nu ska jag bara slappa och se vad kvällen har att erbjuda hollywood fruar ikväll de får man ju som sagt inet missa ! Puss&kram ha en fortsatt bra kväll :)






Glada 90 .talet ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0