Fredag/Lördag

Goddag , har varit på en liten shopping tur idag med pappa annelie angelica danne och betty . Hittade mig en t-shirt och ett armband och hittade ett nit halsband till betty som jag har letat hur länge som hällst ! Hon tycker de är jätte kul att vara på djur magazinet och så fick hon ett ganska brett rosa halsband leksaker och godis. Kom just hem och är rätt så jäkla sliten . Igår for vi till emma och förfesta jag frida emma sedan kom spaxy & erik sen skulle dom på cleo då for jag förbi bastulokalen en sväng sen kom david och dom och hämta mig och skjutsa mig på bjurströmskan där vi spelade massa ölspel och lovisa blev ganska full! Haha , sedan åkte jag hem där vid 4 tiden. Trevlig kväll ! Puss&kram nu ska jag lägga upp bilderna sen igår eller det gör jag i nästa inlägg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0