...

Godkväll , jag har sovit någon timme och nu har jag duschat och sminkat mig lite grann får se vad jag orkar med ikväll. Se en film kanske ? Sitter och lyssnar på en bra låt , hittar den inte på spotify så sitter och lyssnar på den på youtube.com haha.. Iallfall tidigare idag var jag på stan med julia , sedan mötte vi upp johanna på stan helt oväntat . Jag köpte ett par skit snygga jenas leggins som jag letat efter jätte länge , och dom var förstora i xs !! åh , annars var dom perfeckta i färgen ! Suck .. Sedan på väg hem från stan stannade jag och johanna och åt thai mat fruktansvärt gott..

Nu orkar jag inte skriva nåmer , ska kliva upp annars sommnar jag sittandes .. pusspuss




Jason Derulo - whatcha say




Snygg bild .. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0