Vita jens leggins , soo hot !

Sitter och velar om jag orkar gå in till stan eller inte , min bank sover så får se ! Min bank= pappa
Blogg.se har varit fuckad hela dagen , lite frustrerande får se om det går att ladda upp det hära inlägget !
Har just klätt på mig , blev inget speciellt ska bara till stan en snabbis om jag nu ids ..
MISTER.M kommer nog förbi ikväll , aw mysigt ! var trist att sova själv igår men endå skönt . tahaha
Ska sminka mig och fixa håret nu , pusss handsome !


Är det fel att tycka att man får snyggt ass i sina vita jenas leggins ? ;)
Vissa sticker det väll lite för när man lägger upp nått sånt här .. sorry !
But i like my ass in this hot jenas leggins !


Kommentarer
Postat av: angie

i LIKE it too ;d

2009-06-17 @ 18:46:17
URL: http://angelicaekblom.blogg.se/
Postat av: Linus

Nej du har ju tajt ass så varför inte få tycka de? ;D

2009-06-21 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0