underbardag !

Vilken underbar dag ! först fick man en telefon sen är vädret toppen . Jag och angelica gick ju ner och sola ett tag , sedan kom julia och hämta upp mig vi skulle åka vatten skoter till klubbviken första gången i mitt liv , fan så kul men läskigt , you knowe ho boys driving and play. tahaha , jo och så var jag och julia på klubbviken mysmys , sedan kom dom och hämta upp oss med vatten skotern och sedan for vi hem , nu ska jag strax dra till boden med julia det är ju boden alive så ! Sorry att jag inte har haft så mkt tid till att blogga idag ! puss iallfall nu drar jag till boden !


bilder sen idag !


julia


Söt sommar blomma hade jag i håret!


Jag på stranden ..

uppdaterar när jag kommer hem sötisar , dont miss me to mutch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0