Puss

Även lovisa kan vara på dåligt humör ... Och gissa vad som alltid får ta stryk jo mina telefoner ! Jag kallas telefon mördare .. tahaha , det tycker jag inte är rättvist dom skulle bara byggtelefonerna lite mer hållbara , visst det finns ju haj fenorna eller vad dom kallas som är stötsäkra och vattentät eller vad man ska säga .. men en sån vill jag inte ha!
Min telefon ligger i hörnet av mitt rum och skräpar orkar inte kolla om den funkar/lever fortfarande hoppas samtidigt
att den inte gör det ! Nu ska jag checka och kolla om det går att sola på balkongen för nu kom solen lite grann , pusshey iallfall , hoppas jag blir på bättre humör senare håll tummarna kanske ?

 
haha , döö din jeffel !

puss puss , nu ska jag försökra bättra på mitt humör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0