Äntligen hemma ?

Äntligen hemma , anna blev skit snygg i håret damn ! Och jag har shopppat lite grannis , vet inte hur mångar timmar vi varit på stan.. Gått i klackar och är lite öm om fossingarna .. aj aj aj. Och så åt vi på sub&compani , man måste även äta en sådan varm dag. tihihi , Vad ska man skriva vad ska man säga nu ska jag gosa med mina nya saker , här från ni lite bilder också på det jag köpt , blir ni inspirerade kanske ?;)

Det hära handlade jakk idakk!
 

Ful söta fransballerinaskor !

Sött vanligt blommigt linne från monki

Ett volang linne från monik , såg jätte brett ut .. :o

En söt glitter bekini från bikbok , i like glittter its bling bling .. typ

Mjukis shorts , me like ;)

Ett linne med runda nitar på , från lindex .. snyggare på   ''mig'' ;)

Svarta ''glansiga'' nästan lack leggins men inte rikigt.

Sött armband !

Nu ska jag gosa med sakerna pusseli puss on my lovers !
Ni läser ju den inte för att ni hatar den ? eller ;)

Kommentarer
Postat av: Linda (moster)

Hej gumman. Visste inte att du bloggade. Kul att se:) Har oxå införskaffat ett sådant linne med nitar från lindex - fast jag köpte ett i svart. Tror jag ska festa runt på Färjan i det nästa lördag.

2009-07-01 @ 22:46:35
Postat av: AAAH, STAVA RÄTT?

jo, det gör jag

2009-07-04 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0