...

Hoff , duschade av mig och hoppade i bekinin ska strax möta upp Hannes så ska vi lägga oss och sola här någonstans på varvet . Fick alldeles nyss en kommentar om att jag härmar Kissie ? Oj råkade jag köpa samma tröjja som henne eller? Haha , ni är bara allt för gulliga. pusspuss lovers and haters ! Men jag förstår mig faktiskt inte på dom som läser mig blogg och ''hatar'' den så mycket , ahmen det är klart ni har såååå svårt att sluta läsa den .. Hahah pusslovers nu ska jag göra mig klart att gå ner och sola ! ;)

 
Fan alltså shit , vi båda hade ju svart på oss ... ah kanske lite härma kissie jag är ? haha gulliga ni är ser ingen likhet i mig och kissie hon är blond och jag är brunett . Och två olika kläd smaker , pusspuss på er nu ska jag ner och sola med hannes !

Kommentarer
Postat av: :)

din blogg är bra och inte alls lik kissies, fuck resten som tycker annat :)

2009-07-21 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0