...

Hoff , kom just hem jag julia och julia for och åt på kebab huset . Gottis , men vad ska man göra när inte pappa är hemma och man själv inte kan laga mat ?.. Fick nyss en kommentar om att jag ska stava rätt , jo men ursäkta alla stavar fel ibland och jag är inte världs jävla bäst på allt tex som att stava men man förstå ju iallfall vad man menar om dom inte är helt jävla dum i skallen .. Ajja i dont care , jag fattar iallfall vad jag skrivit , pusspuss . Love me or hate me i dont care , fuckers ! Nä nu ska jag hoppa i duschen igen fryser jätte mycke .. Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt , jag är så trötttt inte så konstigt eftersom jag steg upp förefan i morse .. ''suck'' Jajajajajaj . Nu ska jag börja röra mig mot duschen , pussssss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0