...

hoff , kom hem för ett tag sen . Dagen började med att jag for in till stan och kollade en snabbis hittade jävlart ingenting och någonting var jag ju tvungen att köpa ! Så blev ett par till jeans leggins fast svarta och ett vanligt gammeldaxrosa linne från gina med en liten fick på sweeet , sen hämta julia upp mig och vi for och solade .. inte alls skönt varmt/fuktigt ute sola solarium , sedan hoppa i en varm bil jävel hoff ! Iallfall sedan for vi och åt osv och nu är jag hemma och har just bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll ! Åh måste snabba mig in i duschen anna + girlsen kommer ju snart, pusspuss ikväll ska jag ha så jävla kul , och vara så jävla snygg !  Mjaoou på mig



Innan stan orkade inte fixa mig , skulle endå sola efteråt
 

Gonna wear it thonight !

Linnet och legginsarna som jag köpte på stan idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0