Söndag

Hoff , jag är gode seg jag har varit ganska bakis ! Men det är smällar man får ta .. haha ! Vi började med att dricka till hockyn kl 4 , och fortsatte tills halv tre då vi kom innan för dörren däckade rätt fort haha ..

Idag har vi varit på elgiganten köpt usb och en tv kontroll , haha .. Sedan hem och kämpa ur hårförlänningen ur mitt hår skönt att få vila ifrån det ett tag nu dock så har jag rätt bra med tovor i det kvar nu haha ! ;)
Limmat is the shit !

Ikväll blir det bara lungt med johanna & daniel , vi ska kolla deep blue sea och käka gurka & dipppp !
Bara lungt & skönt på en söndag !

Puss&kram ! ;)



Good shit , gick som smort att ta bort keratinwaxet ur håret ! Löstes upp snabbt & blev lätt att dra ut hittar man hos frisöer som gör hårförlängningar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0