Onsdag

Olidligt varmt ute denna ryssvärme.. Hoff bara 2 skol dagar kvar och på måndag åker jag till turkiet , fruktansvärt skönt ! Jag tror jag inte ids gå ner och sola , det är för varmt.. Idag kanske jag & emma ska bada fan så kallt igår då jag låg ute och sola doppade jag benen här nere på stranden BRRR säger jag bara.. haha jaja inget alls vettigt kommer ut från denna kvinna idag , mer än att det är jobbigt varmt ute..


Puss&kram ha en trevlig lökig dag !





Flådig tjej & på kort fastnade jag inte idag !


Kommentarer
Postat av: madde

Hej , måste bara fråga vad är din naturliga hårfärg?=)

passar sjukt bra i svart

2010-05-20 @ 11:39:57
Postat av: Lovisa silfwerplatz

Tackar , nej jag har färgat svart & trivs i det. Har ljust hår igentligen men de är ingenting jag passar i nu.. :)

2010-05-20 @ 21:28:04
URL: http://lsilfwerplatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0