måndag

Goddagens på er !

Vilket toppen väder super skönt ute förutom att det blåser ! SUCK , iallfall rätt skönt att sluta tidigt på måndagar men lika fan ska man göra omprov kl 2 känner mig inte allt för manad att gå tillbaka men jag måste.. Jaja funkar väll också nu ska jag snöra mig på soffan och dum stirra på allt dåligt som är på tv förväntar mig inget.. Imorgon eller på onsdag kommer det andra nya avsnittet av the hills kan knappt bärja mig , ni som missade de första nya the hills avsnittet som kom ut den juni 27
gå in på mtv.com eller .se . Drama redan första avsnittet inte illa ! Jaja nu ska jag slänga mig i soffan & möjligtvis ta en liten sovis !

Puss&kram ;)

Put on a happy face
http://www.mtv.com/shows/the_hills/season_6/series.jhtml






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0