Lördag kväll!

Godkväll! Har just fixat mig klart vi ska åka på en halvtimme 45 min typ. Ikväll ska jag ha på mig en hög kjol och ett spets linne och svart bh under.. Haha glömde berätta gårdagens fuling haha eller mistake! Då kommer de en snygg kille och står någon meter ifrån mig då säger jag attjatajoo för högt och han hör det haha då kom han fram och skakade hand sedan gav en utav mina blondier ut mitt nummer åt honom och han ringer upp mig haha ! ;)

Jaja , ska iallfall gå och packa lite saker osv i väskan & kolla om jag hittar något man kan bli full på tills vi ska ut har inte hunnit kollat uti det så mycket så haha nu är det dax , spelar ingen roll jag har kul full som nykter ! Jaja puss&kram ha en BRA kväll ;)

Gonna hit another city ''piteå''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0