Onsdag kväll

Trululut , kom just hem varit ut och prommat på isen med frida sen så tog vi lite kort . Nu sitter vi och nöter tv spel och på ett tag kommer emsi flemsi ! Får se vad som händer och sker ikväll , imorgon ska vi upp ganska tidigt och följa med då erik ska tattuera sig kommer ta timmar , hehe aj aj skönt att det inte är jag som ska pinas ! Mohaha , fast de kommer ju snart på ett tag har redan börjar planera min tredje ska be han rita upp den som jag vill ha den och sånt sen blir det att göra den innan sommarn iallfall , sjukt snygg kommer den bli vet jag då redan nu. Nu ska jag också spela ha en trevlig kväll allihpa ! puss & kram ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0