Måndag

Se saken och ting posivift , kom till skolan ingen var där kanske dom har glömt ställa om klockorna ? Då antar jag att vi inte hade någon extra engelska kl 10 då gick jag hem igen , jag menar jag fick mig ju en liten promenad och lite tids fördriv till klockan fem över 1. Hehe, betty är min lilla go gris som börjar bli så stor ! Idag är jag sugen på att gå ut och gå har ätit så mycket onyttigt igår men det handlar bara om att orka hehe, suck på den. Idag ska jag in på stan och kolla jeans leggins snabbt och se vad jag hittar. Jag tar inte på mig vanliga jeans nåmera sen jeans leggnins kom ut , vanliga jeans är ju bara för hårda och osköna jeans leggins är snyggare och skönare!

Fotade lite nyss hoff vissa dagar är man inte alls fotogenisk!

Puss&kram !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0