torsdag natt

Hoff , sitter här i mörkret vid datorn och funderar på om man ska hoppa i sängs snart hade varit skönt ! Idag har jag inte gjort allt för mycket varit seg och trött jag sover för mycke jag sover bort dagarna och nätterna är man vaken.. Hoff de ska jag ändra på ska försöka gå och sova strax , imorgon är det fredag vilket känns fruktansvärt skönt.. Får se om man håller sig nykter eller om man har tålamod att vänta tills midsommarafton ! alkohol inne håller mycke kallorier = bad. Jaja , sitter och kollar på olika fula youtube klipp här har ni 1 .. hahah !!

Systrarna silvers humor !







webbcamerataget för ca 2 min sedan

Hoff , nä om jag nu ska försöka varva ner och försöka sommna i hyffsad tid och hoppas på att de är bra väder imorgon så man kan ligga ute och sola imorgon ska jag iallafall ut på en promenad det behövs värkligen känner jag ! Hoff , nu ska jag börja bli nyttig ..

Puss&kram sov sött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0