Söndag kväll

Hoff lika seg som tidigare , det har har hunnit med är att pysslat om bettan badat henne borstat  henne pussat på henne vilken go hund jag har ! Nu låg hon i sängen och posade så fint framför kameran efter ett tag blev hon less ! haha söt hon är .. Jaja ikväll blir de inte mycket att göra som sagt förutom mina spökisar som inte börjar förens två timmar.. Idag fick jag först iväg min nelly beställning grr längtar tills mina två par snygga skor som jag bland annat beställde !

puss&kram

Här kommer lite bilder som jag tog på bettan alldeles nyss , bilderna sen igår kväll/natt kommer nog imorgon emma har inte skickat dom än..







Där blev vi less och ville inte bli fotad nå mer !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0