Måndag

Nu är det hela en vecka sedan jag bloggade senast , jag har inte haft en tanke på det. Hoff idag vaknade jag tidigt och for med betty till djursjukhuset för att hon skulle sövas och ta bort sina tänder som inte ville lossna sedan var jag hem en sväng så kom mormor och hämtade upp mig vi gick ner till stranden med tindra&oliver och sedan for vi och bada med dom på arons en sväng. Sedan for jag hem och gjorde mig klar och for på stan med emma en sväng innan vi skulle åka och hämta betty på sjukhuset och på stan shoppade jag mig en svart byxdress . Sedan övningskörde jag en sväng och vi hämtade upp emma sedan till mig för att jag skulle äta under tiden sommnade emma och jag blev små trött efter maten så jag la mig i andra soffan och sommnade också , vi som skulle gå och sola. Sedan efter jag vaknat har jag hunnit kollat de senaste the hills avsnittet som kommit ut . Nej det här blev ett långt tråkigt inlägg nu ska jag hitta på någonting vettigt ..

Puss&kram !



En bild från midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0