Torsdag

Tjululu , hoff .. Idag har jag bara varit jätte slö jag har stigti upp duschat varit vaken ett tag sedan somnade jag om till 8 sen kom julia och plocka upp mig så for vi och tvätta bilen. När jag kom hem satt en hund bara i trappen så jag fick gå och plinga på hos grannarna men ingen ägde hunden och en del låg väll och sov eller var inte hemma så jag tog in den ett tag det uppskattade bettan , gav den lite godis gick och plingade lite till sen så ringde vi polisen jag kan inte sitta vaken hela natten det är inte min uppgift. Men som sagt jag har nog endå gjort en bra gärning känns det som . Nu ska smacka på en ansiktsmask sedan ladda ner någon film och kolla innan man sommnar , moster ringde mig tidigare ikväll och frågade om jag kunde vara nagel model imorgon , japp varför inte bättre än skolan.

Puss&kram



Jag och sista med ansiktsams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0