Lördag-söndag

Hoff , igår var det faktiskt trevligt först var jag seg sen hoppade jag i duschen och gick mot amanda och dom gjorde mig i ordning där osv sen drog vi på fest här på varvet , trevligt trevligt . Sedan for vi ut med töre borna ett tag , vi satt 6-7 i baksätet och fram tre . Så vi hoppade av på en annan fest i stan. Trevligt trevligt var det , sedan gick vi och åt på max sedan tillbaka till amandas lokal . Och kvällen avrundades vid 3 halv 4 ! Idag söndag har jag vaknat tidigt , haft ont i mitt knä , kollat på snöbolls kastning VM , varit på stan och köpt mig ett par skor , varit förbi mormor och hälsat på , ätit palt och haft palt koma , sovit , och nu kom jag just hem till pappsen och ligger i sängen och är fruktansvärt jäkla seeg ikväll är mina spök pogram , hoho får se hur länge jag orkar se det när jag är så här sliten och trött. Här kommer iallfall lite bilder ifrån igår kväll ;)

Puss&kram












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0