Glad idag !

Woho idag kom ''fet'' lönen och mina leggins jag har beställt och min skjorta förhoppningsvis ! Så ska springa in till stan på ett tag och hämta ut lönen osv så blire nog kanske en liten shopping och köpa lite block osv till skolan är även ett måste nu saknar jag bara mina skor från nelly som förhoppningsvis kommer imorgon. Hoff , idag blev de en kort dag på skolan kom dit vid kvart över tio och slutade kort där på , sedan följde jag med emilia in till stan och träffa hennes pojkvänn sedan skjutasde dom hem mig och nu sitter jag här ! Idag känner jag mig på toppen humör och förhoppningsvis håller de sig . Nu ska jag fixa mig lite sedan blir det väll att knata till stan !

puss&kram ;) 






Två bilder som jag tog alldels nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0