...

Hoff , igår hann jag inte uppdatera .. Igår efter skolan gick jag in till stan mötte sune spontatn på en affär vi hocka upp gick och kolla runt satte oss och åt på sub&company gottans gottans .. Shoppade ett party linne som jag ska ha till ikväll en ring från jc skit snygg daniel ville också ha en sånn !.. Köpte även mig min parfym som jag tycker om från make up store , en röd svart rutigt skjorta från gina super snygg på & jag hatar flanellshortor men där föll jag värkligen.. Haha , man kan ju som sagt ändra sig.. Senare på kvällen for vi till dessan satt där och drack vin surrade lite grann blev som sagt en lungn kvälll. Kvällen slutade med att daniel och jag satt på max och var påväg hem redan inna 12 tiden , tog oss ett mysigt bad och myste på så sommnade vi rätt tidigt. Skönt skönt så man är pigg och kry till ikväll ! Mottot: när vodkan gjort oss vackra , nej men ikväll ska vi vara hemma hos mig och sedan blir det kanske utgång för efter 12 fyller jag 18!

fint fint , nu ska jag ner och cyckla på tränings cyckeln till hårfärgen gjort sitt & de är dax för utsköjlning. Sen blir det att tagga inför ikväll ! Bilderna jag tänkte lägga upp gick tyvär inte att lägga upp..

puss&kram ! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0