2 agusti

Vilken dag började med att fara på sjukhuset och stiga upp före fan , samma sak som i vintras hoff tungt men nu är det över och jag är inte redo för det nu de får ske i framtiden . Jaja sedan skjutasde jonas hem mig och efter en stund kom julia vi kollade en film och snacka skit , slutade med att vi däckade i varsin soffa .. Haha , sedan sminkade jag mig och gjorde mig i ordning klövade in till stan med amanda och inget hittade jag ska gå imorgon också ska hitta någonting att ha på mig till i helgen. De enda jag fick med mig från stan idag var en döskallering från glitter nicenice. Hoff , imorgon är de jobb som gäller och idag får jag endast ta de lungt så de blir film&mys..

Nu ska jag försöka ta tag i bloggandet , haha jag har inte haft ork tid och lust ..

Puss&kram // lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0