082510

Som sagt mamma hämtade upp mig och johanna vid 4 tiden for och kollade efter convers fanns inte inne i vitt i min storlek varken på barn eller vuxen storleken då tjura jag ihop , men for och kollade annat också där hittade jag ett par tygskor med paljetter på skit snygga enligt mig , sedan var jag in på hm och köpte mig ett par vanliga svarta leggins och en myshorts och ett linne till det sexigt och bekvämt springa runt i sånt framför pojkvännen haha tss.. Iallfall sen for vi förbi mamma och åt julia kom förbi en stund och surra skjutsade hem till stan igen. Nu ligger jag bara och slöar och har just varit ute med den tokiga hunden man har blir att slappa tills kl 8 då blir det att kolla fångarna på fortet ikväll ingen , ett underhållande pogram så de funkar för mig.. Hoff imorgon börjar jag kvart över 8 känns tungt & jag är inte redo !

En hemsk bild som jag tog nyss , regn blåst har jag klara mig igenom resultatet ser ut såhär.




 

Leggins ''svarta'' linne&hotpantsshorts skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0