Tisdag kväll

Godkväll , hoff kom alldeles nyss hem. Idag har jag umgås med emma och frida gjort en spontan grej haha de får ni se på bilden som kommer upp under texten alldeles strax. Hoff vi har bara tagit de lungt städat lite i emmas rum och fikat alldeles för mycket fika , imorgon ska jag och emilia ta en promenad till mjölk udden efter skolan hon bor där och jag med med min mamma. Så de blir perfaa sushi dejt väntar imorgon jag är så SUUGEN ! Jag ska börja röra på mig så jag slipper ligga som en säl i turkiet och stranden nu i sommar , hehe jag är rätt kass på att röra mig! ÖL&godis mage är vad jag har iallfall nu ska jag tvätta bort sminket och tvinga syster att kolla film med mig eller om inte kanske de finns nå bra på tv ! Puss&kram :)



ingen kommentar om kaggen tack ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0