Onsdag

Goddag kom just hem från skolan vi fick sluta en halv timme senare , jag amanda och jennifer har haft kul åt nå kedje sms som går runt nu haha lite små kul att få se vad man får som svar. Iallfall idag vettafanken vad som händer och sker blir nog bara lungt försov mig imorse också som vanligt ! Suck jag vaknar aldrig av larmet måste skaffa mig ett levande larm i guess.. Igår kom E hit och vi kollade på tv och myste på han for hem vid 12 tiden och efter de gick jag bara och sov skönt skönt ! Men iallfall pussen och kramen , nu ska jag kolla hur dagen framöver ser ut ! :)








tjockisen! som jag såg någon hade kommentert för någon inlägg sen !;)
avundsjuka ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0