Myskväll !

Hoff äntligen har Lovisa städat klart i sin garderob , skönt att få de bort gjort. Emma for för en stund sen men hon ska nog kanske komma och natta här då blir de film och gotta och kolla film och hollywood fruarna , you knowe GEEKS BEFORE HOES haha den var bra emmsan ! Iallfall sliten som en häst och håret hänger på sträck för att torka , jag känner mig naken rädd exposed utan min hårförlängning. Jaja jag har aldrig någon vettigt att skriva ? Fick en kommentar om att jag inte var 1,42 de stämmer inte jag skrev fel jag är 1,52 kort man kan inte skriva lång i en sådan kort längd!

Nä nu ska jag pudra näsan jag håller ju på att gå under ! Puss&kram ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0