...

Hojja jag har kännt mig trött uttmattad och ont i kroppen jag har knappt orkat gå till skolan men som sagt var jag har ju en snäll pappa som skjutsar mig ! haha , iallfall skolan flöt på bra fick tillbak våra prov i fysologi tror jag det var och jag fick G woho ! Sånt som inte händer allt för ofta nu ska jag börja skärpa mig och fokusera på skolan . Suck imorgon har vi matte prov och jag lämmnade boken i skolan , jo varför ? För att det blir så tungt i väskan .. Suck ibland vet jag inte vad jag tänker med , iallfall kom just hem från att ha varit med jullanbullan vi kollade lite kläder och lämnade igen tapet böcker osv sedan for vi hem till henne och kollade family gay osv . Nu är jag hemma och tänkte kolla på the hills tills mina ögon blir fyrkantiga .. haha jaja , pusspuss önska mig lycka till med matteprovet imorgon jag tvivlar på att jag kommer klara det , matte är ju som sagt matte .. suck




Sliten som en häst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0