...

oxox , fan jag är tagg inför ikväll inget planerat än . Rebecka ska iallfall komma & kanske maya så ska vi väll kanske dricka någon öl? Fara på fest eller fara och bada bubbelpool pappa o dom skulle hyra nått så efter dom är klar där fick vi åka dit så kanske dra dit några guuuuzzar och myser på . Eller blir det någon skönt så kallat hemma fest. Hoff varit uppe sen förre fan imorse känns det som och sedan kunde jag inte sommna om , jag har blivit piggare nu min så kallade ''förkyldning'' har gått bort. Skönt skönt så nu är jag på party humör , hoppas på en fet kväll utan party party-popers! Jaja ska ligga framför tv:n/datorn:n ett tag till sen ska jag väll förbereda lite inför kvällen , mjaouu pusspuss ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0