...



God kväll ? Om gårdagen , hoppade i duschen strax efter kom maya & rebecka efter ett tag kom mickaela och maten var klar vi åt och det var (Y) rebecka lyckades rikigt bra ! Sedan började vi fixa oss och efter det drack vi första ölen som smakade förväntasfullt bra faktikst , trodde jag skulle bli äcklad utav alhkol sen förra helgen nej då ! Lovisa tycker bara inte om wodka  helt enkelt ! haha Madde&tobbe kom förbi en sväng också ! trevligt trevligt även jullan bullan kom också förbi satt här ett tag sedan for vi ut runt stan nått varv och fortsatte till porsön , haha ;) Sedan for vi till bergviken , hade nog varit mer värt att fara hem faktiskt var rikigt trött och seg där på slutet. En trevlig kväll iallafall ! Hade inte på mig ny tunika , ångrade mig och stoppade på mig en enkel tubtopp & mina älskade lackleggins . puss här kommer några bilder sen igår !:)


Fråga mig inte vad jag gör ?
Mickaela jag & maya



Jag&rebecka :)



Blondinerna , Mickalea maya & julia




Måste råkat trycka på någon konstig inställning ?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0