...

Hoff , nu är jag mätt av daimtårta. Blir väll snart att åka hem mamma&jag har lekt lite med hennes system kamera tog ca 36 bilder och ingen av dom blev jag nöjd med hon sitter och hurrar över att alla blev bra men jag är så kräsen ! Jag tyckte mest att jag såg ut som en ryss haha. Iallfall så blir det kanske att fara till ikea imorgon med julia & dom får se om jag tar mig tid från skolan som sagt har endast 10 minuter från varo ! Whoho im praoud of my self , om man gämmför med tidigare åren jag gått i skolan så har min frånvaro minskat drastisk ! Men men , nu ska jag hoppa i koftan för nu sitter jag och fryser sjukt kallt ute till & med min fjällis ! Puss&kram


Ryssen olah !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0