...

Tröttis tröttis , jag har sett idol med angelica & company . Jag är förälskad i rabi eller vad han nu heter damn honom hade man inte tackat nej till ! hoho , iallfall jag är förbaskat trött och ska nog strax krypa ner under täcket. Blir nog ingen längre sovmorgon imorron för då ska jag upp hyffsat tidigt på stan får se vad man hittar har inget speciellt som jag behöver just nu så det blir väll något allmänt onödigt skräp ? kanske man hittar någon snygg tröjja till kvällen där på , grr . Skönt att vara osminkad bara borsta gaddarna och hoppa i säng då jag vill , ett till måste att göra imorgon SOOOLA för det har jag inte gjort på en evighet känns det som haha , vilken solaire häxa jag är.. puhh , iallfall ska iallfall natta snart , puss&kram




Kommentarer
Postat av: Julia E

är du knepig ?? han är ju ful som stryk och sjunger som att han har en kratta i halsen :p haha.

2009-10-10 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0