...

Hoff , skön och kort dag på fredagar love it ! Idag har jag fått i mig två tuggor mat , inte illa haha sen igår natt kom pappsen med goda drick bara saker till mig som jag sitter och suger på nu , blev tipsad om att natur diet är bra för det ersätter ju en hel måltid , grr då kan jag ju passa på att gå ner lite i vikt. Iallfall på ett tag eller lite senare ska jag fara och köpa hår färg med pappa så ska jag höra om någon har lust eller kan färga håret på mig, skönt att göra det en fredag och vara lite helgsnygg , ska vara nykter i helgen vilket inte alls känns tråkigt utan mer skönt ! Ojdå det här är mitt inlägg 200 oj jag har orkat , klart jag älskar att skriva av mig och dela med mig lite till de nyfikna haha ;)


Ungefär såhär glad är jag nu , HIHIHIUHIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0