...

Vad är det med mig jag är sjukt trött och har gått och lagt mig före 10 två kvällar i sträck , just nu sitter jag i en rosa värme ansikts mask fruktansvärt skönt samtidigt som jag ser simpsons som slutar alldeles strax buhu finns ju inget annat bra på tv .. Blir nog att sova tidigt ikväll också , ladda inför helgen får se vad som händer och sker imorgon blir det iallfall att färga håret någon mörkare nyanas grr brunett är det bästa! jaja , ska tvätta bort masken nu sen får jag se om jag orkar hålla mig vaken nå mer , försökt få i mig mat idag gick lite halv segt och tog typ 30 min så blir nog i fortsättningen smootie och sånt , samtidigt en diet och sluta röka kanske bra att jag tog hål i tungan ? jag gjorde det väll mest för att pröva nå nytt , det är ju rätt snyggt också . Nu ska jag tvätta bort masken , kramis !


Masken glänser på rätt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0