...

Godkväll? Kom just hem och är helt slut , som sagt börjar 8 och slutade 4a? Hoff sedan han jag hem en snabbis och sedan begav vi oss till Linda med take away sushi från sushi bar ofc rikigt gott åt det igår också haha ! What ever , iallfall så bestämmde vi att vi ska ha en färg hårningsdag på torsdag det behövs jag börjar typ få kissie utväxt fast på brunt hår och jag får ljus utväxt gämmfört med hennes haha ! Sjukt trött och slut ska bli att gå och lägga sig innan tolv ikväll iallfall försöka så jag är pigg och orkar göra någonting imorgon efter praktiken kanske. Jag skulle kunna sova nu lika gärna med blir väll att ringa & höra vad pappa gör om prata om hunden åhw och sedan tvätta bort maken och sånt och he på någon film att sommna till jag orkar inte vara vaken länge till känner jag.. Puss nu vet ni iallfall att jag lever fast som en levande död.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0